onsdag 31 december 2008

År 2008.

Hittade en lista hos Sara. Såhär har mitt år sett ut.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, inte som jag kan minnas nu.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger inte några nyårslöften, för jag håller dom ändå aldrig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte som jag vet i alla fall.

4. Vilka länder besökte du?
Sverige.

5. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mera pengar, Mer resor.

6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
28 januari - Min och Älsk firade ett år tillsammans.
10 augusti - min första dikeskörning.
13 augusti - flyttade ihop med Älsk på riktigt.

7. Vad var din största framgång 2008?
Framgång? Att jag orkade slutföra andra året på MK kanske.

8. Största misstaget?
Ingenting jag kan komma på.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit förkyld ett par gånger, men sen har jag ju feber mest hela tiden tyvärr.

10. Bästa köpet?
Oj, min vinterjacka, mitt databord och min datastol.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och kläder.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Säkert. Men just nu kommer jag inte på nått :P

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
The Guru Josh Project - Inphinity 2008
Lady Gaga - Just Dance
Lady Gaga - Pokerface
Lady Gaga - Paparazzi

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Rätt lika tror jag.

15. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med mamma, pappa, storasyster, farfar och släktingarna från Sverige.

16. Blev du kär i år?
Nej. Var och är ju kär i min Simon så.

17. Hur många one night stands?
Inte några alls.

18. Favoritprogram på TV?
Humm, inget alls. Tittar sällan på tv. Men på dvd så är de O.C och Veronica Mars.

19. Bästa boken du läste i år?
Någon med Karin Alvtegen.

20. Största musikaliska upptäckten?
Lady Gaga.

21. Något du önskade dig och fick?
Matberedare och plättpanna.

22. Något du önskade dig men inte fick?
Tror faktiskt inte det :)

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var ut och åt med Mamma, Pappa och Älsk. Sen vart det krog på kvällen.

24. Vad fick dig att må bra?
Simon, Min familj och mina vänner.

25. Vilken kändis var/är du mest sugen på?
Oj, efter att ha sett Twilight så är det nog Robert Pattinson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!