måndag 29 december 2008

Julklapparna i sin långa korthet.

Snokade just fram en lista ur min julklappskasse. På den listan har jag skrivit upp allt jag fick i paketen på julafton, så nu kan jag äntligen skriva upp allt utan att glömma hälften.

Av Familjen:
- Plättpanna
- Skrubbvantar
- Mixertillsats till min matberedare
- Glamour-prenumeration
- Strumpor
- Kofta
- Traktörpanna
- Hoodie
- ACO set
- Caffelatteskedar
- Målarset
- Skålar till min vit/rosa servis
- Grå yllesockor
- Tomte
- Datorväska

Av Mormor:
- En vit linnebordduk
- En kavel

Av Maddo:
- En jättesöt glasängel.

Av Kusinerna:
- Presentkort på 200 kronor på Åhlens.

Av Gudmor och Gudfar:
- Silverhalsband

Av Jonna:
- Silverarmband (vilken överraskning)

Av Hanna:
- En jättesöt ram. (av lisbeth DAHL (; )

Av Bigsis:
- Absolut överens (spel)

Av Mimi:
- Hjärtformad vetevärmare

Av Anna:
- Nyckelring med ett A på.

Av Faster och Tore:
- Anteckningsbok
- Crème brûlée set.

Jag tror att allt borde vara nämnt där nu.

1 kommentar:

  1. Haha "vilken överraskning", du låter ju besviken ju! :P Tänk om det hade varit något annat? ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!