lördag 27 december 2008

Bad day...

Jag mår illa,och har gjort det sen juldagen. Känns rätt hopplöst. Jag började just må ännu mer illa, men jag hoppas att det går över snart. Benen sover, och vill inte bära mig, när jag stiger upp så viker dom sig nästan under mig. Kameran ligger i väskan i hallen, men dit kommer jag inte, på grund av mina dumma ben. Utan kameran så har jag ingenting att göra heller, för då finns det inte några nya bilder i datorn.

Japp, det är positiva klubben idag.

Dumma playstation som är hos Simon, annars skulle jag nog titta på film. Dumma O.C som är hos Simon, annars skulle jag titta på det. Dumma allt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!