söndag 14 september 2008

Look who's alone now?

Tusan, så har man fått feber då.

Har ju som sagt inte mått bra på hela dan, och när jag mätte febern ikväll så hade jag 37,6. Känns lite bittert att det inte blir skola imorgon, i och med att vi håller på med ett pararbete i skolan. Så nu kommer Mimi måsta vara ensam i morgon. Förlåt Mimi.

Nå, nu ska jag försöka få välbehövlig sömn så kanske jag blir frisk till på tisdag i alla fall.


Varför tror du inte på mig när jag säger det. Du kände mig inte då, så du vet ingenting om det. Men varsågod, tvivla på mig om det känns bra för dig.

3 kommentarer:

  1. Stackare :( krya på dig du också!

    SvaraRadera
  2. aaw stackare ;/ jag är oxå hemma. mår inge vidare. Har oxå eventuellt feber, d känns så. Men ja hittar inte mätaren. hmm. Du har smittat mig ^^ <3

    SvaraRadera
  3. =D den är verkligen värd pengarna och finns i massa fina färger!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!