torsdag 18 september 2008

Dagens + bild

Bilden hör inte till sammanhanget, men jag gillar den ändå.

Dagens frukost:
Ha
vregrynsgröt, precis som alla andra dagar. Råkar vara ett stort fan av rutiner på den punkten, och sen är det ju snällt av mamma att erbjuda sig att koka gröt åt mig varje morgon.

Du har på dig:
Just nu är det t-shirt från GinaTricot och Velourbyxor.

Du längtar efter:
Storasyster och Simon <3 style="font-weight: bold;">Dagens låt:

Hmm, Pieces kanske, det är nog den enda hela låten jag lyssnat på idag så.

Dagens dusch:
Ingen alls. Lite kaos i badrummet här hemma så.

Dagens frisyr:
Uppsatt i en halv oredig svans, och med snedlugg. Väldigt FAB (;

Dagens smink:
Helt naturell.

Dagens händelse:
Skola, har väl egentligen inte hänt så mycket annat.

Dagens planer:
Inget alls. Bara vara hemma och softa.

Dagens vill ha:
En puss skulle sitta fint. Och en kram. Och möjligen lite choklad.

Dagens saknad:
Simon, Storasyster, Systeryster, Maddo, Anna.

Dagens drog:
Vindruvorna

Dagens tråkigaste:
Flash. Mest för att ingenting funkade.

Dagens finaste:
Jaa, bra fråga.

Dagens måste:
Sova!

Dagens dricka:
Mjölk!

Dagens köp:
Ingenting alls faktiskt.

Dagens mat:
Skinkfrestelse i skolan och potatismos och ugnskorv hemma.

Dagens sjuka:
Feber fortfarande, men jag masade mig till skolan i alla fall.

Dagens kärlek:
Svårt att gissa? Min älskling såklart!

Dagens mående:
Halvkasst, febrig men glad att vara i skolan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!