måndag 8 september 2008

Barnvakt och sjukhusbesök.

Så har ännu en måndag gått då, skönt!

Har egentligen inte hänt nått spännande idag. Var med mamma och hälsade på Farfar på sjukhuset efter skolan, stackaren såg så liten ut där han satt på sängen i sina sjukhuskläder. Jag hoppas verkligen att han blir bra snart, och får komma hem igen. Sen så var vi och lämnade in min cykel på service för att växlarna krånglar.

Sen har jag varit barnvakt åt M också. Hade en trevlig pratstund vid middagen, tills han blev trött och mätt och matade hunden med lite makaronilåda. (; Så tittade vi på Gustaf 2 också, och den var faktiskt riktigt rolig. Tror det var längesen jag skrattat sådär mycket åt en "barnfilm". Sen satt vi och spelade luffarschack på M:s ritbräda.

Den här låten är bra tycker jag (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!