fredag 29 augusti 2008

Telefonterror.

TAKE YOUR PHONE!

Namn 7: Christopher
Är han/hon kul? Nej
Har du kramat personen? Jo, men det var länge sen.
Minne av personen? Ganska många, men mest dåliga.

Namn 9: Elin <3
Var träffades ni första gången? På lekis egentligen.
Är personen viktig för dig? Ja, det är hon.

Namn 14: Farmor
Flicka eller Pojke? Flicka
Älskar du honom/henne? Jo, det gör jag. Önskar att hon levde bara.
Har du pratat med personen i telefon? Jo, förut.

Namn 16: Kökars Fredrik
Är hon/han vacker? Hmm, njaa.
Känner du honom/henne bra? Nej, inte speciellt.
Är han/hon upptagen? Ingen aning.

Namn 20: Hanna
Är ni släkt? Nej, inte vad jag vet.
Hur är han/hon till sättet? Hon är snäll.
Känner du honom/henne bra? Rätt bra tror jag.

Namn 22: Idaskida
Har du sänt personen ett sms? Jo, men det var nog längesen.
Är det en tjej? Jo.
Går personen i samma skola? Nej, inte numera..

Namn 25: Jennie
Hur gammal? 20
Bor? Kalmar?
Hatar du personen? Absolut inte.

Namn 28: Joanna
Är ni lika gamla? nej, hon är runt 30.
Är han/hon trevlig? Jepp, mycket.
Vad börjar hans/hennes namn med? J


Namn 30: Johan (jojj3)
Har du kramat henne/honom? Jo, det har jag.
Har du sett personen full? Det har jag.
Är personen äldre än du? Jepp, det är han.

namn 33: Josse
Är han/hon vacker? Skulle jag väl säga jo.
Minne av personen? Oj, när jag åkte inlines med henne.
Har du hennes/hans msn? Aarå, det har jag

Namn 35: Katja
Står han/hon nära dig? Jo, det gör hon.
Har du kramat personen? Jepp, många gånger.
Har du varit förtjust i honom/henne? Inte på det sättet.

Namn 36: Kim
Beskriv med ett ord? Trevlig
Bor personen i huvudsstadsregionen? njee.
Har du sett honom/henne i en dröm? nej.

Namn 39: Linnea
Första tanke? Galen.
När träffade du senast personen? För 10 minuter sen.
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? Fått det av henne.

Namn 43: Masken
Har du sett personen naken? Nej.
Ge ett smeknamn: Masken är smeknamnet.
Flicka eller pojke? Flicka.

Namn 45: Mimi
Hur viktig på en skala 1-10? 10 (det skulle bli konstigt i klassen annars)
Vilken låt påminner om personen? Allt med Kent.
Har du lånat honom/henne kläder? Nej.

Namn 50: Nettan
Hur länge har ni kännt varandra? Rätt länge
Har du kysst honom/henne? Nee.
Kan du berätta hemligheter för personen? Jag vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!