lördag 2 augusti 2008

Lördag - magont och presenter.

Igår kom Simon hem från jobb, och for lika fort igen ungefär. 2½ timme hann jag träffa honom, innan han åkte igen.

Jag hann få en massa presenter på den stunden han var hemma. Fick en påse godis, en påse chips, en Rolling Stones t-shirt från London och tillsist, men det som var roligast, ett jättegulligt set med Bh och trosor från H&M.

När jag väl testade setet, så satt det helt perfekt, så jag måste säga att Simon har rätt bra ögonmått iaf (; haha.

Nej, nu äta nått och försöka få mort magontet.

1 kommentar:

  1. Åh, men då hör du ju grannen varje ntt :O och vägg i vägg dessutom. min bor ca 50 meter bort :P

    Snygg visningsbild du har, som smälter så fint ihop med bakgrundfärgen!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!