söndag 24 augusti 2008

Helgens händelser

Äntligen hemma igen.

Har varit ute på vift nästan hela helgen, så bloggen fick se ut som den gjorde hela helgen. Det kanske var det som gjorde att mitt läsarantal sjönk så drastiskt som det gjorde? Nu är jag i alla fall hemma igen, och har tagit mig tid att pyssla ihop en ny header. Den blev lite suddig, men den får duga. Kommer nog snart göra en ny ändå så.

I helgen har det varit "full fart".
I fredags så var jag ute och åkte hoj med Simon, vi var ut till Saltvik och hälsade på hans mamma. Sen for vi hem och drack lite vin. Det var väl tänkt att vi skulle kollat på en film som gick på tv, men jag var trött och somnade i famnen på Simon. Det höll på sluta med att Simon fick bära mig i säng.

I lördags vaknade jag vid 8, och traskade iväg hem till mamma vid halv 10. For och handlade mat till seglingen, och lite annat smått. Vid 13:30 for vi iväg ut mot rödhamn. Kvällen kan kort beskrivas som händelserik, men mer tänker jag inte säga!

Idag har allt gått i ett rätt segt tempo. Mamma och pappa har väl båda varit lite smått krapulantiska kanske, och så går de inte så fort när man sitter i en segelbåt heller. Seglade hem i det underbara vädret, och när vi kom hem så for Simon och jag ut och åkte lite hoj igen.

Men nu ska jag sova. Nattinatt! v

2 kommentarer:

  1. ett tips till din layout; lägg gärna lite mörkare färg på texten, då är det lättare att läsa :) Annars är den superfräsch och snygg just nu! Den nya headern är gullig :)

    SvaraRadera
  2. nu är det enkelt att läsa och se texten :) tack! hihi.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!