onsdag 6 augusti 2008

Dagens i-lands problem.

Jag och S hade just ett stort/litet problem.

Tidigare idag så tog S några bilder med min kamera. Bilder som han för en stund sen ville ha in i datorn. Jag hade redan lagt in dom i min dator, och raderat dom från minneskortet. Så då kom jag på iden att skicka dom över MSN, men de gick tydligen för långsamt för Herrn. Så då tyckte han att jag skulle lägga in dom på mitt USB och ge det åt honom, men det orkade jag ju inte.

Ska väl tilläggas att jag sitter i ena ändan av vardagsrummet, och Herrn sitter i andra. Så de är max 2 meter att gå över golvet.. Ja, jag är lat!

(lösningen på problemet, blev att jag fick ta mitt USB ändå! (; )

1 kommentar:

  1. Haha, knäppisar ;) Nicke och jag brukar skicka bilderna åt varandra på msn.. fast sen kommer aldrig han ihåg vilka bilder han ha skicka.. så jag får typ allt 2 gånger ;D pusspuss <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!