tisdag 1 juli 2008

Tisdag - Im cold.


Den här låten är så fin.

Var just och skjutsade S till båten, och nu är jag hemma igen och ska plocka ihop mina grejer, och göra mig redo för att "flytta hem" till mamma och pappa igen för en månad. Det är rätt tungt att S har farit igen, för han har ju varit hemma så länge nu känns det som. Men, som han sa, 28 dagar kommer gå snabbt.

Inatt har förkylningen jag har känt av ett par dagar "äntligen" brutit ut, och jag säger äntligen för att det är grymt skönt att slippa känna sig helt trött och slut hela tiden, utan att riktigt veta varför. Sen att det är jobbigt att vara förkyld är en annan femma, men den går väl över!

Ne, nu ska jag plocka ihop sakerna, sen sätta mig i soffan och beundra "mitt" vackra soffbord, och sen gå hem till M & P (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!