tisdag 15 juli 2008

the final countdown.

Andra dagen på jobb idag då.

Känner mig MYCKET förvirrad just nu. Torrmoppa golv hit, dammsug dit. Återstår att se nästa vecka om jag kommer ihåg alla olika moment. Så nu blir det att vara städerska i 4 veckor iaf. Har redan märkt att städningen sitter i även när man kommer hem, för idag så städade jag faktiskt i badrummet. Synd bara att mamma inte är hemma och ser det.

Idag på min "lunch" så var jag ner på stan och spenderade lite pengar. Köpte Buzz, så att jag ska ha nått att göra nu när jag är ensam lite då och då. Kom och håll mig sällskap? :D

Mjo, ska väl snart gå och sova, för imorrn så ska jag upp kl 06:00, och sen jobbar jag till 08:30. Sen är jag ledig till 15:30 någon gång. Så det blir väl lite svirande på stan igen imorrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!