måndag 28 juli 2008

Döddag.

Har verkligen varit riktigt död hela dagen.

Steg upp ur min underbara, varma säng, redan kl 5 i morse *gäsp*. Kände inte direkt någon motivation att äta frukost, så det skippade jag helt. Satte mig i bilen och brummade iväg på jobb. På jobbet gick det mesta i sitt vanliga tempo, och jag gick hem vid 10 i 2.

Han bara hem innanför dörrn, så kom Syster hem och vi åkte iväg till Tellholm. Väl där insåg jag ju hur trött jag var, för jag somnade på soffan nästan direkt. Vaknade till med ett ryck när Syster satte ner en flåsande kanin på magen på mig.

Blöh, nu ska jag gå och sova, så att jag orkar jobba imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!