fredag 27 juni 2008

Småätare där.

Det värsta med sommaren är att jag förvandlas till en småätare utan like.

Idag har jag kommit på mig själv att varje gång jag inte gör nått viktigt, så går jag och kikar om det finns nått gott i kylskåpet. Så har det varit sen jag slutade skolan i slutet av maj. Borde sluta med det, för jag känner att det inte alls är bra för tänderna.

Nåja, idag har jag inte gjort så mycket. Varit och ätit glass med S, och sen mest varit hemma och städat lite bland mina saker. Sen hem till mamma och pappa en sväng, och då hade jag fått post. Tuggisarna jag vann av Julia hade kommit, och dom var jättegoda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!