söndag 22 juni 2008

Efit - Ett foto i timmen - 22 juni.

För första gången sen jag blev medlem, så har jag faktiskt tagit bilder under dagen. Hade tänkt använda kameran, men batteriet dog i morse, så det fick bli telefonen istället. Hoppas det duger ändå.

En mysstund i sängen på morgonen, älsklingen var inte riktigt vaken, och jag kunde inte sova längre.


Väcker älsklingen, för nu ska han stiga upp och städa! (;


Fast det blev tv-tittande och soffslöande ett par timmar först.


Städningen har påbörjats. Jag städade i sovrummet, medans älsklingen städade i garderoberna i hallen och tvättade kläder.


Promenad med Elin


Middag på Dinos. Ingen av oss orkade laga mat efter att ha städat hela lägenheten.


Hemma hos mamma och pappa, och pratade med kaninen ett tag, sen hem och kolla på tv. Det får vara slut på min dag där. Nu ska jag gå och lägga mig, så jag orkar med en spännande dag imorgon med. :)

2 kommentarer:

  1. Fina bilder och en supersöt kanin!! :o))
    Hoppas din dag varit bra.
    /Eva

    SvaraRadera
  2. Kikar in ifrån efit sidan...

    Kul att få se din dag...

    ha det gött

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!