måndag 26 maj 2008

"när vännerna försvinner, och kärleken tar slut, ser man allt med lite andra ögon"

Jag är så trött på dagarna, och jag förstår inte varför. Det blir inte ens bättre av att jag sover. Blöh.

Idag har klassen varit ut till Hanna på Bussö, det är ju tradition ju. Vi var och hälsade på fåren och sen så åt vi lunch och spelade kubb. Det var varmt och skönt. Sen brummade vi hemåt, och jag gick på stan med mamma. Jag fick ett par nya solglasögon och så en chokladplatta. Sen hjälpte jag Elin att bära lite flyttlådor, och tittade på när hon packade upp alla grejjer.

Nåja, snart ska jag gå och sova. Så jag slipper ifrån den här världen en stund. Varför känns de som om ingen bryr sig om mig just nu? Det finns säkert ett enkelt svar på den frågan.

3 kommentarer:

  1. aaw, jag bryr mig <3 tack för hjälpen med flytten förresten, d skulle ha vart såå tråkit o sitta här o svära själv när det inte fick plats så som ja ville ^^ hih. pusspuss babe<3

    SvaraRadera
  2. Sofia-tok.blogspot.se

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!