söndag 4 maj 2008

missing you.

Nu har Simon åkt på jobb.

Var med till Långnäs och vinkade av honom, kändes riktigt jobbigt att se honom gå. Jag hatar verkligen avsked, och den här gången kändes det jobbigare än någonsin. Vet inte riktigt vad det kan bero på, men jag tror att det kan va för att han bara vart hemma några dagar den här gången. Så nu är det ungefär 4 veckor kvar tills han kommer hem igen.

Annars har jag spenderat hela dagen på Tellholm i det underbara vädret. Hade tänkt fotografera, men de blev inte så mycket med det i och med att batterierna i kameran dog. Så jag lagade en blåbär/hallonpaj istället ^^

Nåja, nu ska jag nog gå och sova om en stund ^^ Hoppas ni har haft en bra dag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!