tisdag 22 april 2008

I saw an angel.

Sitter och lyssnar på musik, och drömmer mig bort.

Det har varit en riktigt skitdag idag, en dag där allt jag gjort har gått så fruktansvärt fel. Hoppas att morgondagen blir bättre i alla fall. Annars känns det ju inte värt att göra någonting mer denhär veckan. Nej, jag vill inte vara med längre.

Sitter och lyssnar på några låtar och tänker mig bort till en kväll, en kväll för snart ett år sen. Den kvällen kände jag närhet, glädje och lycka. Dendär kvällen kände jag en värme som kändes bra. Jag skulle behöva känna samma värme igen nu, men det går inte. Dendär kvällen var mysig. Den har lämnat ett bestående minne.


4 kommentarer:

  1. svar: oj va jobbigt, är du gluten alltså? :/

    SvaraRadera
  2. hmm.. aaw gumman. låter inte så bra dedär. pusspuss <3

    SvaraRadera
  3. Jag tänke i ett framtida inlägg länka till några av mina läsare, och din blogg får gärna vara med på den listan. läs mer på min blogg!

    SvaraRadera
  4. Usch det är inge vidare kul att ha en sån skitdag! Jag förstår precis hur du menar... jag har skitdagar också, ibland. Tur är att dom inte är bestående utan dom försvinner som så mycket annat. Om det nu kan vara till någon tröst.
    Kram Eva

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!