torsdag 20 mars 2008

mitt liv i en liten glasbubbla

Det känns så just nu jo.

Jag har lock för öronen, så när någon försöker prata med mig, så hör jag jättedåligt vad personen säger. Känns som om jag sitter i en glasbubbla som isolerar bort alla ljud :/ Usch, jag vart så trött vid 5 idag, så jag kade mig och sov 2 timmar och vaknade vid 7. Nu är klockan 8, och jag är trött fortfarande, så min lediga dag har gått åt till att sova :(

Nu är det inte många timmar kvar tills Älsklingen kommer hem <3

2 kommentarer:

  1. Åh, sånt lock brukar jag också få, sjukt irriterande!

    SvaraRadera
  2. Åh, sånt lock brukar jag också få, sjukt irriterande!

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!