måndag 3 mars 2008

I know a way to something much better

Idag är motivationen på absolut noll. Jag orkar inte göra någonting.

Jag är helt slut i kropp och huvud efter att ha skrivit miljöprov idag. Usch, jag hade skrivkramp sen, och dessutom så förstår jag inte hur alla kunde skriva så jäkla fort. Jag brukar ju normalt vara den som går först från ett prov, men inte denhär gången. Idag satt jag kvar näst sist, det var bara jag och Linnea kvar då. När alla började gå så var ju jag bara på fråga 3 ju! Nåja, får väl hoppas på att det går bra bara.

Sen på mattelektionen så fick vi ut proven. Och så frågade vår lärare om han fick säga dom som hade imponerat på honom denhär gången, och så sa han mitt och Idas namn. Jag tänkte att "okej, men då är jag ju godkänd iaf". Sen när jag fick provet så höll jag på då tuggummit i halsen! Jag hade fått en fyra!! Jag kan ju säga att jag blev förvånad. Jag som aldrig skriver bättre än typ tvåor i matteproven.

Nåja.. Nu ska jag fortsätta vara trött en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!