torsdag 28 februari 2008

tjejsnack vecka 9

Vecka 9/08
Djur

Har du några djur, ras och vad heter de?
Jag har inte några djur, men min syster har två kaniner, och jag är "gudmor" till den ena. Dom heter Nelsson och Nemi.

Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
Jag skulle gärna vilja ha en dansk-svensk gårdshund.

Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
Jag skulle aldrig vilja ha ormar, eller spindlar.

Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
Hund, för det verkar så lugnt och skönt.

Finns det något djur du är rädd för, vilket?
Ormar, men det börjar gå över. Har ju till och med hållit i en av sandras ormar *stolt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!