torsdag 21 februari 2008

tjejsnack vecka 8

Vecka 8/08
Bästa/värsta

Minnet?
Bästa:
Oj, det finns rätt många, men ja. Dagen jag blev tillsammans med Simon är nog nästan det bästa minnet. Minns nästan allt som hände den dagen.

Värsta:
Hmm, ingen aning. Dagen då farmor lämnade oss :/ Usch, det är tungt att tänka på den ännu, och det är ju rätt många år sen.

Resan?
Bästa:
Med farmor till Disneyland i Paris.

Värsta:
oj, inte en susning faktiskt.

Maträtten?
Bästa:
Mammas lasagne, eller pasta i annan form.

Värsta:
Lutfisk eller allt med tonfisk :S hujj!

Köpet?
Bästa:
Min nya telefon. Den är snygg, och fungerar verkligen som den ska!

Värsta:
Oj, ett linne som jag aldrig använder. Har använt det en gång, och jag kommer knappast använda det igen.

Egenskapen hos en vän?
Bästa:
Att hon/han är pålitlig, glad och snäll. Det finns många egenskaper en vän bör ha. Men att vännen är pålitlig är nog det absolut viktigaste.

Värsta:
Att hon/han sviker eller inte går att lita på.

2 kommentarer:

  1. vilka roliga frågor det var denna gången :)
    får se om jag tar mig an dom senare..
    va söta du och din pojkvän är ihop också :P

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!