fredag 1 februari 2008

Tjejsnack vecka 5


Vecka 5/08
Mående

Hur mår du idag?
Jag mår varken jättebra eller jättedåligt. Jag ät trött, men glad att det är fredag.

När var du sjuk senast?
Hmm, det var väl nån vecka sen.

Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
Hmm, reuman och när dom inte visste vad jag hade för fel förut. Det som visade sig vara glutenallergi.

När hade du senast en riktig må-toppen-period?
Det har jag haft tills nu, sen simon kom hem ^^ Nu börjar de väl gå lite neråt, men vadå. Man kan ju inte må bra jämt heller.

Vad får dig att må bra?
Familjen, Pojkvännen och vännerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!