söndag 3 februari 2008

söndagsmys <3

Idag är det då söndag igen, vilken inte alls känns bra.

Idag har vi i alla fall haft lite söndags-mys, jag och älsklingen. En lugn dag med ett konstant snöande utanför fönstret, och tända ljus inne ^^ Eller, dom tända ljusen står jag för, nu när jag sitter i köket med datorn och gör lite skolarbete. Har ätit pizza ikväll och så ska vi väl snart gå ut och gå ^^

Haha, hörde nog världens bästa kommentar idag (;
"han var väl för ful för att bli insläppt någonstans då! (;"


1 kommentar:

  1. Hoppas din helg har vart bra. :o)
    Söndagskvällar kan vara lite trista när man vet att det är måndag imorgon. ;o)

    Kul att du gillade Rudolph's nya halsband! :o)

    /Eva

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!