söndag 13 januari 2008

tjejsnack vecka 1 & 2

Vecka 1/08
Har du någonsin…

Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
Nej, det har jag väl inte. Beror väl på vad man menar med bästa kompis?

Jag dejtade en vän, vi blev tillsammans, nu är vi inte vänner längre.
Så det gick väl inge vidare egentligen. Men inte lider jag för det ^^

Blivit arresterad? Berätta lite?
nej, det har jag inte. Det enda är att polisen stoppade mig och några andra när vi skjutsade varandra på cykel. Så det är ju inte så mycket att berätta.

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
nja, egentligen inte. Jag trodde väl att jag menade det då när jag sa det, men i efterhand så var det nog inte riktigt så.

Haft ett one night stand? Berätta lite?
NEJ, det tror jag inte jag skulle kunna ha heller. Det är inte riktigt min "grej" eller hur man nu ska säga.

Busringt till någon, vem och varför?
Nej, det har jag inte. Jag har varit med när folk har busringt, men jag har aldrig gjort det själv.

Vecka 2/08

Senaste…

Filmen du såg, var den bra?
När mörkret faller. En svensk film, och ni kan läsa mer om den här Den är hemsk, men väldigt bra.

Person du pratade med, om vad?
Irl så var det nog mamma, och vi pratade lite om morgondagen. Och på msn så är det nog Johan, och vi pratar om lite allt möjligt, som vanligt.

Inköpet?
oj, det var nog bra längesen. Typ någonting före jul. Minns inte ens vad.

Kyssen? Berätta lite?
Hmm, det var väl den 16 december när simon for på jobb, kl kvart i 7 på morgonen. Jag var trött och ledsen, Simon var oxå trött och ledsen. Avskedskyssar är väl aldrig speciellt trevliga. Längtar efter den som kommer när han kommer hem ;)

Gången du grät, av vilken anledning?
Samma morgon som Simon åkte, av tanken på att jag inte skulle få se honom igen förrän om 6 veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!