söndag 27 januari 2008

Oh, you're such a dreamer

Idag är jag trött och har huvudvärk, men så går de väl om man är vaken för länge.

Var på middag till Mimi igår, för att hon fyllde 18 (:
Vi bjöds på jättegod mat och hade en jättetrevlig kväll. For från Mimi lite efter 12, men jag var väl hemma först vid kl 1, iom att jag skjutade Julia till Adam ^^ Men det var rätt trevligt med en pratstund. Sen hem och sov ungefär två timmar, den ringde sötaste och sa att han var påväg hem från krogen. Så då steg jag upp och och promenerade hem med honom. Somnade kl 6, och sov till kl 13 idag, därav huvudvärken :/

Nåja, nu blir det lite Wallander, och sen lite annat pyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!