tisdag 15 januari 2008

i miss you


Ibland undrar man bara vad som händer.

Det finns/fanns en person i mitt liv förut.
Vi var som syskon, vi var tillsammans dagligen. Vi hittade alltid på en massa bus, och om det verkligen stämde som det sägs, att ett gott skratt förlänger livet, så skulle vi vara odödliga. Men sen så hände någonting, jag antar att det var för att hon blev kär, så gled vi ifrån varandra. Okej, det var väl inte bara hennes fel, men när hon aldrig hade tid att träffa mig längre, så kändes de ju inte så kul att försöka heller. Jag saknar henne, ofta och mycket, och såklart så funderar jag ju på om hon någonsin har saknat mig.
Det tror jag nog inte.

Det sägs att kärlek kommer, kärlek går, men att vänskap består..
Men jag undrar faktiskt om det stämmer.

1 kommentar:

  1. yes, känner igen mig där. Konstigt hur det kan bli..

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!