lördag 5 januari 2008

anna - årets händelser.

Jag satt och funderade på vilka "viktiga" händelser som kommer i mitt liv under år 2008. Kom inte fram till så väldigt många, men man kan ju uppdatera lite efterhand. Men några av sakerna är:

- Simons och min ettårsdag den 28 januari :) <3
tänk att vi har varit tillsammans så länge, men tiden går ju fort när man har roligt. hehe.

- 3 veckor praktik. Det ska nog bli rätt roligt tror jag.

- min 20 års dag, den 11 april :)
åå-nej, vänta nu.. 20!? JAG!? Skulle INTE tro det vah, jag fyllde ju just 19 tyckte jag.
Nej, det kan inte stämma.. 20 år, det har nog blivit fel någonstans.. (;

Mer finns det inte just nu, men det kommer sen när jag kommer på det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!