fredag 28 december 2007

anna - över


Nu är julen över och jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen. Men det är inte riktigt det jag har prioriterat. Men nu ska det väl bli lite ordning på det igen. Min julhelg har gått alldeles för fort.

Idag har jag iaf varit till sjukhuset och fått mina sprutor, det var lite småsegt att sitta där. Skulle gärna ha haft sällskap. Det har jag väl haft en gång när jag vart där, och d var det Simon som offrade sig och satt där med mig i 1½ timme. Sen när vi kom ut från sjukhuset, så muttrade han nått om att han aldrig skulle göra om det. Och jag tror faktiskt att jag förstår honom.

Snart är dethär året över, och där uppe så ser ni en överblick över hur jag sett ut dethär året ;) Hoppas att 2008 blir ett lika bra år som 2007 har varit.

2007
inleddes med nya vanor, ett nytt liv, en ny pojkvän. Det var väl inget som egentligen var planerat, men det bara blev så. Det var ju jag som inte skulle bli kär, men man ska aldrig säga aldrig. 2008, skan inledas med lite nya vanor, kanske ett nytt liv, MEN INTE någon ny pojkvän, (;

Jag älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!