söndag 16 december 2007

anna - ingenting att säga egentligen

I morse så åkte Simon på jobb och blir borta i ungefär en hel evighet. Mitt liv går under helt enkelt. Men nått positivt med alltihop är ju att det snart är ett efterlängtat jullov, och att jag slipper skolan för några dagar då.

Igår fick jag lite förtidiga julklappar av S, och han fick sin julklapp av mig. Han vart jätteglad för sin och höll ett långt tack-tal till mig ungefär ;) Så speciell tyckte jag väl inte att den var, men tydligen. Bara han är nöjd så, då är jag nöjd.

2 kommentarer:

  1. Det är inte det minsta positivt att jag kommer hem då? :(

    SvaraRadera
  2. Säger som Jonna, vi kommer ju faktiskt hem till julen.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!