söndag 30 december 2007

anna - 02:21

Jag har jätteont i halsen ännu, och blir det inte bättre, så blir det att sova hela nästa vecka fram tills skolan börjat igen.Det känns ju sådär lagom lockande, men vad gör man. Måste hålla mig frisk och pigg nu, så jag inte blir så mycket borta från skolan.

Ååååh, jag vill att allt ska vara som vanligt, att allt ska va som det var förut. Men det kommer antagligen aldrig bli så igen. Förut var allt så bra, det är det inte längre. Förut visste jag, det vet jag inte längre. Numera är allt dethär bara ett orosmoment. Det känns inge vidare..


Simon, jag längtar efter dig. <3>
"bara" 4 veckor kvar nu ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!