måndag 12 november 2007

anna - What's left of me

Idag har det hänt mycket på en rätt kort dag faktiskt.

Har hunnit prata med min fysioterapeut om vilken tid och dag jag ska dit och så. Sen när jag kom hem så ringde det från sjukhuset och då ska jag dit på tisdag nästa vecka för att få första sprutan av hur många som helst. Det känns verkligen skönt att det äntligen händer någonting. Sen har jag städat i mitt rum och städat lite i min blogg.

Sen har jag bokat massagetid oxå, det ska bli skönt ^^

3 kommentarer:

  1. Massage!! Jag vill också ha, fy så skönt det lät.

    SvaraRadera
  2. Och så ha du hunnit se meej :D

    SvaraRadera
  3. Jag skall oxå boka massagetid, ha inga kommit till skott än bara.

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!