torsdag 22 november 2007

anna - tjejsnack vecka 47

Vecka 47
Barndomen

Vad är ditt allra första minne?
oj, det var nog när jag stod i min lära-gå vagn, och sen rullade den iväg och jag föll och slog framtänderna i mammas och pappas sänggavel

Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)
Den såg väl ut som nu ungefär. Mamma och Pappa. Men då bodde ju min storasyster hemma, men det gör hon ju inte nu.

Vad gillade du att göra när du var liten?
Jag var rätt busig vad jag minns, så jag gillade väl att hitta på bus! (;

Hur skulle du beskriva dig själv som barn?
Oj, busig, glad och pratsam ;)

Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?
hmm, nja. inte direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!