fredag 2 november 2007

anna - små och stora funderingar.

Jag har sovit riktigt dåligt inatt. Det var inte speciellt mysigt när det blåste ute så att jag trodde att taket skulle blåsa bort från huset. Att dessutom måsta ligga ensam i sängen, och fundera var Simon var, gjorde ju inte det hela bättre. Men sen vid 3 - halv 4 så kom han ju hem, så då kunde jag sova. Somnade direkt när han hade lagt sig ner i sängen.

I morse var det tungt och stiga upp. Jag vaknade vid 6, och snoozade till halv 7. Sen gjorde jag typ 4 - 5 ansatser till att stiga upp ur sängen, men då kom det ju en arm och drog tillbaka mig ner i sängen igen. Visst fan skulle det ha varit skönt att ligga kvar, men skolan måste tyvärr skötas, och jag har ett prov som behöver skrivas.

1 kommentar:

  1. Jag vet hur jobbigt det är att stiga upp på morgnarna, speciellt när den andra inte vill stiga upp ;P Morr säger man då och biter dom lite lätt i armen ;)

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!