söndag 14 oktober 2007

anna - tjejsnack vecka 42

Vecka 42
Relationer

- Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
Oj, det finns faktiskt rätt många såna i min tillvaro. Men främst är det nog Simon och Flickorna. Och Mamma och storasyster då förstås.

- Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
Nej, det vågar jag inte, för sånt går ju upp och ner från dag till dag :)
Jag kan säga vilka som betyder mer än andra ja, men då nämner jag en större grupp istället för enskilda personer, tex min pojkvän, mina vänner och min familj betyder mer än andra. Jag tycker inte man ska rangordna vem som betyder mest. Och vill man göra det, så bör man int göra det på internet, utan man gör det för sig själv.


- Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
Ja, det har jag. Många gånger. Det känns fortfarande förjävligt :/

- Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
Ja, det skulle jag väl kunna säga att jag har. Jag har väldigt få ovänner eller fiender, så det är nog bra ^^

- Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
Oj, andra tycker nog att min bästa egenskap är att jag lyssnar, och min sämsta egenskap är att jag är rätt långsint. Men rätta mig gärna om jag har fel :p

1 kommentar:

  1. Aa anna är bäst på o lyssna ;D men om du är långsint vet jag inte.. tror inte d iaf :) hihi <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!