måndag 24 september 2007

anna - tjejsnack vecka 39

Vecka 39
Sommaren 2007

- Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Jag minns min och brudarnas Ibizafest, jag minns när gänget var till Gröna Lund, Jag minns midsommar festen med Älsklingen och hans vänner, jag minns sommarjobbet med Jonna och dom söta ungarna, jag minns mina 4 dagar som barnvakt åt Malthe. Jag minns sommaren med glädje, massor med glädje!

- Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Jag har haft en skön sommar. Lagom mycket jobb, lagom med tid för vännerna och lagom med tid för pojkvännen. Jag tror inte att någon känner sig jättedissad efter denhär sommaren iaf. Inte som efter förra iaf.

- Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
Jag har som längst vart över till Sverige och gröna lund, annars har jag bara varit hemma på holmen och tagit det lugnt.

- Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Nej, det är det inte. Jag klarar inte av att ligga stilla nå längre tider, så jag blir hellre brun av att röra på mig och så. Visst är det ju roligt att vara brun, men inte jätteviktigt.

- Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Att pick-nicka med nära och kära (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!