tisdag 11 september 2007

anna - tjejsnack vecka 37

Vecka 37
Ditt Internetliv

Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Jag har surfat runt ett tag. Sen jag gick 6:an kanske. och det är snart 6 år sedan. Då har det mest varit på typ LunarStorm och sånt. En helt egen sida har jag haft sen ungefär 2 år tillbaka. Just nu är den under konstruktion. Annars hittas den på http://home.aland.net/annabanana

Vilken/vilka webläsare använder du?
Jag använder mest Mozilla Firefox, men det händer väl att jag använder Internet Explorer oxå. Men det händer nog bara i yttersta nödfall.

Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Jag besöker nog mest Bilddagboken, och den gillar jag för att jag tycker att man får en bra insyn i andra människors liv, på ett enkelt och bra sätt.

Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
OFTA! Dagligen, men oftast flera gånger om dagen.

Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Jag finns på Lunarstorm, och bilddagboken (om nu den räknas som community). Se finns jag lite på Facebook oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!