måndag 3 september 2007

anna - tjejsnack vecka 36

Vecka 36
I bakgrunden

- Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
Jag har iGoogle, en google sida med mina egna tilllägg och sånt, som typ kalender och sånt jag tycker är riktigt bra att ha. Den ser dessutom väldigt snygg ut.

- Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Jag har en bild på Simon som ligger och sover, och det är väl för att han är så söt.

- Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
Det är en svart bild som det står Anna *hjärta* Simon på. Och det har jag haft sen vi blev tillsammans för ungefär 7½ månad sen.

- Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Man ser Slemmern (vatten alltså), några hus, träd och lite båtar.

- Vad hör du för ljud i bakgrunden?
Jag har hörlurar och lyssnar på musik, så så mycket bakgrundsljud är det inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!