söndag 9 september 2007

anna - frozen fear

Var rädd om dig vännen. Vi bryr oss verkligen om dig.

Helgen har inte varit så jättebra. Vart sjuk sen i fredags, och så jag gick hem från skolan då. Sen for jag med mamma till stugan. Visserligen skönt att vara där en helg, men tristessen kommer krypande rätt snabbt när man är där, så det är tur att det finns böcker. Och mp3 spelare.

"Cuz you leave me speechless
When you talk to me
You leave me breathless
The way you look at me
You manage to disarm me
My soul is shining through
Can't help but surrender
My everything to you"

Simon, jag älskar dig <3

1 kommentar:

  1. <3 Jag älskar dig gumman. Du är den underbarasta som finns, du har ett så stort hjärta <3

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!