tisdag 11 september 2007

anna - en annan dag, en annan plats

Nu sitter jag här i datasalen. Har just vart och ätit lunch och väntar på nästa lektion. Vi ska ha någon sorts prisutdelning med dom som vunnit tävlingen vi hade i Bomarsund. Det är antagligen inte min grupp, men det spelar inte så stor roll. Jag känner mig duktig ändå, för jag var en av dom 2 som hade bäst i diktamenstestet vi hade förra tisdagen. 47/50 rätt :D Det var bara två som hade så bra, och ingen hade bättre än oss heller. Efter skolan så ska jag och tanka bilen, och sen så hemma och slöa till halv 12, då simon kommer hem :D Äntligen!

Men nu börja arbeta med Marhällan uppgiften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!