lördag 1 september 2007

anna - don't be afraid

Så har Simon åkt på jobb igen. Denhär gången blir han ju iof inte borta så jättelänge, men det känns tungt ändå. Jag skulle mer än gärna ha honom hemma mycket längre.

En sammanfattning av den del av helgen som har gått då.

Fredags:
Skola, en dag som gick mycket, mycket långsamt Sen gick jag ner på stan med mamma för att köpa skolböcker, och det slutade på en summa av 167 €, och man blir ju så happyface av såna summor pengar. Morr. Sen gick jag lite på stan med Simon och sen hem och åt middag. Senare blev det förfest hos nån av Simons vänner, och sen for jag till Elin och förfestade lite med henne. Sen bar det ju av till arken, och därifrån kom man kl 4. Lagom sliten då.

Lördag:
Vaknade sent, och åt vitlöksbröd till frukost. Sen så slöade vi bara tills Simons syster ringde och sa att vi skulle komma dit på middag. Då for vi dit och åt. Sen hem till Simons lägenhet, för Simon skulle packa och så. Sen så skjutsade jag honom till båten, och nu sitter jag här och ska snart sova.

Nattinatt :)

Jag älskar dig Simon <3
Flickor, nu är underbara <3

1 kommentar:

  1. wiihu, d va då du rädda min kv juh.. lagom trött o irriterad före de ;) hah!. puss <3 /elin

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!