lördag 29 september 2007

anna - baby

Igår hade jag och Simon 8 månaders dag <3 style="font-weight: bold;">Saltvik, men först en sväng via Sparhallen. Köpte en mössa som har 2 nyanser av rosa ^^ Himla söt. Bilder kanske kommer senare. Sen vidare till Saltvik som sagt, där jag och Jonna hjälpte Jens att välja kläder till kvällen. Sen skjudsade vi Jens till Adam, och sen hem och sjunga Singstar. Sen blev det att hämta en lagom full Jens och så fick vi med oss en lagom full Niklas på köpet ;) hah. Och sen for v till Arken. Efter det skjudsade jag hem Emanuel, och sen hem och sussade :)

Idag har jag inte gjort någonting alls (:

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni hade skoj, hade så gärna velat vara med er <3

    SvaraRadera
  2. Haha lagom fulla var dom nog verkligen ;D

    SvaraRadera

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!