torsdag 30 augusti 2007

anna - en lista

KOLLA DIN MOBIL
1. Vad har din mobil för färg? Den är vit, turkos och metallicblå.
2. När köpte du den? för ungefär 4 år sedan.
3. Vad är det för märke? Nokia
4. Vem ringde dig senast? Simon
5. Vad står det i ditt senaste mottagna sms? "Vi ses imorrn älsklingen min, sov så gott och dröm sött! puss puss, jag älskar dig mest i hela världen <3"
6. Ungefär hur många sms har du i inkorgen? 85 st
7. Vad heter din kontakt nr. 12? Emma

GÅ IN PÅ DITT RUM
1. Vad är det första du ser? Sängen
2. Hur städat har du, på en skala från 1-10? 4
3. Har du något på väggarna? Hyllor, och en planch med mördarekorrar ;)
4. Vad ser du om du tittar ut? Månen och simon som speglas i fönstret.
5. Har du bäddat din säng? Nej, men Simon har bäddat den, han steg nämligen upp sist.
6. Hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10? 3

KOLLA I DIN DATOR
1. Vad heter din användare? Anna
2. Vad har du för bakgrundsbild? Simon som sover ;)
3. Vilken/vilka är din favoritsida på nätet? Bilddagboken, ;)
4. Är du medlem på bilddagboken? japp, det är ja:)
5. Hur ofta sitter du vid datorn? rätt ofta :)
6. Är din dator bärbar? ja, det är den


TITTA I DIN BILDDAGBOK
1. Hur många bilder har du laddat upp? 1799
2. När skapade du din bilddagbok? 13 februari 2006
3. Hur många bevakar din bilddagbok anonymt just nu? borde vara 2.
4. Vad heter den person som tittar mest på din bilddagbok? Jonna.

KOLLA I DIN GARDEROB
1. Vilket plagg använder du mest? mina baggyjeans
2. Hur många Jeans har du? 3 par
3. Har du mkt kläder? nej, jag har för lite
4. Har du några märkes kläder? jo, det har jag
5. Har du något helsvart plagg? ja, det har jag
6. Hur sen din bikini ut just nu? Gul kant, vit botten med pastellfärgade blommor (överdel) och turkos underdel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

- jag svarar på kommentarer här i min blogg.
- jag granskar och godkänner kommentarer innan de publiceras.
- tack för att du kikar in på min blogg och lämnar ett ord eller två!